jaja;)

sheeena;)
jag fick en sigges biljett;) huuuh, ett tag trodde jag att jag inte skulle få en biljett fast jag fick en!
och sen gick jag till syrran för att hämta lite klänningar, måste ju ha en fin till sigges, inte sant??
och sen när vi skulle dra hennes kille skulle köra oss så händer det klassiska! jag glömmer påsen i henens läägenhet eller i hans bil?? jag vet inte själv!! jag har blivit riktigt senil hahahahah.. aa sen han skulle köra oss till min farmor för att mina kusiner från österrike åker hem idag eller imorgon morgon!!!LÄÄÄNGTAR!!
och sen såå va jag där lite typ 1 tmee sen fick jag nog och började gå hemåt och sen hände det lite saker fast dom behöver inte inte skriva nått i bloggen om, ni vet privat;) hahahaha
ajt nu ska jag försöka att gå tag på dardania och be han lägga in en video..
puss på er<3
merjema

Kommentarer
Postat av: m'

Vad ska du göra imon då?:)<3

2010-09-10 @ 19:52:14
URL: http://maliten.blogg.se/
Postat av: Tonje

Fin blogg du har :)

2010-09-10 @ 21:12:10
URL: http://www.tonjensin.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0