SUPRISE !

Hur mår svenska folket idag. Jag själv mår jätte bra, jag kommer lägga upp några videosar idag om jag nu orkar för jag har fullt upp med plugget osv. Som tur så hjälper min kompis mig att göra en bloggdesign hon är snart klar med den och den kommer bli fin tror jag. Här på bloggen kommer vi ha massor av tävlingar och massor av videosar ! Ett bra sätt att holla koll på våran blogg är att ni följer os på Bloglovin om ni följer våran blogg så följer vi eran blogg, ni skriver en kommentar på detta inlägget tex. Stina / jag följer dig på Bloglovin min blogg heter www.stina.blogg.se Det var ett exempel då. Nu ska jag dra vidare vi hörs senare mot kvällen ha det gött allihop puss ♥



Bild på mig

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack detsamma! :)

2010-09-06 @ 20:18:29
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Johanna & Sandra

Hoppas du får en bra dag :D



Btw fin bild!

2010-09-07 @ 18:03:50
URL: http://hheartshapedglasses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0